Про Санкції В Україні

Июл 1, 2020

Про Санкції В Україні

Чи існують принципи або правила для покарань або постанов? Якщо так, суддя змушений? Якщо так, то як взагалі застосовуються штрафи? Які основні обтяжуючі і полегшують умови?

Картелі в Україні не рідкість. Уряд повинен завжди аналізувати ринки та визначати умови, які дозволяють або навіть спонукають представників бізнесу вести переговори і порушувати закони, щоб підтримувати економічну конкуренцію. Більш детально можна вивчити інформацію тут tender.uub.com.ua.

Визначити особливості картелю просто, тому що більшість споживчих ринків в даний час прозорі для спостереження. Його основним симптомом є зростання цін. Тим не менш, важко довести суть справи в суді, тому що зазвичай немає прямих доказів цього.

У 2016 році Антимонопольний комітет України поновив свої рекомендації, що регламентують накладення штрафів за кожне порушення закону про захист економічної конкуренції. Вищезгаданий документ передбачає найсуворіші покарання за узгоджені дії проти конкуренції. В процесі точної ідентифікації AMCU слід наведених вище пояснень.

Самим жорстким покаранням є дії підприємств (картелів), скоординовані проти горизонтальної конкуренції. За такі дії специфікація AMCU передбачає основний штраф у розмірі 45% від витрат покупця за продаж товарів (робіт, послуг) або за пряму чи опосередковану купівлю товарів.

Загальна сума штрафу

Загальна сума штрафу визначається в два етапи. По-перше, АМКУ визначає базову суму штрафу, а по-друге, базова сума коректується з урахуванням будь-яких обтяжуючих або пом’якшувальних обставин. Якщо є докази будь-якого з таких пом’якшуючих впливів, максимальний штраф знижується до 50 відсотків.

  • Відповідач припиняє передбачувані порушення (дії або бездіяльність) до прийняття відповідного або попереднього рішення структурного підрозділу АМКУ;
  • Відповідач відшкодовує шкоду, заподіяну порушенням закону або до прийняття відповідного остаточного або попереднього рішення структурного підрозділу Антимонопольного комітету України;
  • Відповідач усунув обставини, які призвели до порушень, до прийняття відповідного або попереднього рішення структурним підрозділом АМКУ;
  • Співпраця обвинуваченого зі структурним підрозділом Антимонопольного комітету України сприяло виявленню фактів, особливо коли влада не вимагали фактів або інформації або виявили, що конкуренція була здійснена іншою особою; або
  • Підсудний довів, що правопорушення було вчинено під впливом виконавчої, місцевої адміністрації, адміністративних та інших суб’єктів або будь-якого іншого суб’єкта, чия економічна залежність була від відповідача.